Nombre total de pàgines vistes

què us sembla aquest bloog?

mercredi 18 mars 2009

dimecres, 18 de març de 2009


CONTINUAU LES HISTÒRIES

Vet ací quatre textos que necessiten un desenllaç. Vosaltres sereu les autores i autors que els donareu acabament. Triau-ne dos i mirau com solucionau els problemes dels protagonistes.

Em va estranyar no veure cap embarcació que entràs ni sortís de Cabrera. Vaig posar proa cap al moll i tot el port era buit. Al moll no hi veien ningú, cap senyal de vida...

No els van enxampar pels pèls: la policia va confondre el lloc on l'Ardiaca estava en aquell moment amb el que havia estat anteriorment. Van detenir en Luengo, un tècnic de la SEAT, que anteriorment havia tingut l'Ardiaca a casa...

Tornava amb el llaüt cap al Port i vaig notar que el motor començava a fallar. Vaig descobrir amb espant que el depòsit de gasoil era pràcticament buit. El penjat del meu germà no havia pensat a posar-n'hi, com sempre, i ara jo em trobava a més de 3 hores enfora del Port i amb el motor a punt d'aturar-se...

Va anar a l'excusat en sortir de la darrera classe de la nit. S'hi va torbar més que no feia comptes i de cop, se'n temé que s'apagava el llum. Sort que a l'excusat hi havia una mena de llumet d'emergència. Va cridar però ningú la va sentir. S'havia quedat tancada amb clau dins Son Canals...

En haver donat una continuació a les diferents històries les podeu desar com a conte1, conte2, conte3 i conte4.

Aucun commentaire: